04/02/2013

Kisah Ayah yang Sayangkan Anaknya!


(Cerita Benar)



Banyak kali appointment saya utk berjumpa & share tentang program ini dengan Seorang client saya ni tertangguh.

Akhirnya bila berjumpa & saya terangkan tentang faedahnya, beliau mengambil Medical Card untuk Satu-satunya anak beliau.

Saya minta beliau dapatkan untuk isterinya juga. Tetapi dek kerana komitment beliau yang tinggi, hanya mampu untuk allocation anaknya sahaja.

Gaji beliau ibarat di paras kemiskinan kota dan 1 man show di dalam family. Tetapi beliau tahu betapa pentingnya Medical Card utk anak beliau.

Tak sampai 5 bulan memegang Medical Card, beliau diuji dengan anak beliau demam panas yang melampau. Kelam kabut pergi ke klinik. Tapi tak kebah2. Pada masa itu beliau hubungi saya utk bertanya tentang penggunaan Medical Card kerana baginya Apa yang Penting ialah Treatment Terbaik utk Anak nya yg berumur 1 tahun itu.

Alhamdulillah, selepas 4 hari di Pusat Pakar Perubatan Swasta di KL,anaknya sembuh! Layanan tiptop. Tiada komplen pun.

Beliau bersyukur lebih-lebih lagi bila melihat bill yang mencecah Rm3k lebih yang ditanggung oleh Prudential Bsn Takaful melalui Medical Card itu.

Satu ayat dari beliau yang takkan saya lupakan ," Kalau tak ada Medical Card ini, puteri saya mungkin tak akan dapat rawatan sebaik ini dan saya pun takkan mampu untuk bawa dia ke hospital sebegini. Awak faham2 sajalah kemampuan saya."

Baru-baru ini, saya dapat call dari beliau lagi. Beliau outstation dan dibawa bersana anak & isteri. Puteri beliau terkena jangkitan virus di dalam perut dan terus dimasukkan ke hospital pakar di negeri tersebut.

"Terima kasih kerana introduce kan saya dengan PruBsn Takaful ini. Anak saya boleh mendapatkan rawatan pakar di mana-mana sahaja . Terima kasih."

Saya berniat nak berkongsi tentang faedah yang terbaik untuk keluarga anda.

Pm Diyana@ saya dan dapatkan yg TERBAIK utk anak & keluarga anda!
(Free penerangan & quotation untuk anda)

Sila klik link di bawah & LIKE. Terima Kasih.

I LOVE MY FAMILY

Wassalam
-Diyana Rahman-

No comments: